close
今日好鬼忙,繼昨天去機場後,今日要去觀塘。我的回鄉証過咗期幾個星期,咁係兩個星期前就有人教我上網book定,諗咗一段時間去旺角定係觀塘的中旅社,最後都係決定去觀塘,近我麻!今日一去到中旅社門口,直頭嚇到我想返屋企,因為好多人排隊呀,仲係排隊攞book咗的籌(好似我咁),嘩!真係人多到不得了,我又帶埋卓希同tunt姐姐(卓希爸叫的)!好彩,原來上網book定的籌係有唔同的,當我攞到籌時佢剛係c003的籌做緊,而我係c007,所以都係等咗二十五分鐘就得啦,如果唔係三個鐘都唔知攪唔攪得到。

跟著就去觀塘的運輸署,去攞國際牌,預備係布吉到租車。都好快,唔使二十分鐘就攪點!

然後就去咗德福,因為約了嫲嫲同爺爺飲茶。卓希開心到不得了,佢真的好鐘意食點心!近來佢的口味係奶皇包!

我下星期仲要返學, 雖然8月9日先考試, 不過我都已經開始要溫書啦, 因為我對古典文學真係唔識. 所謂佢識我時我唔識佢, 所以係分類上我真的比較吃力, 求天父給我力量吧!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()