今日一起身,牙都未刷,就要上中旅社的網址,幫卓希book時間整回鄉証,我依個亞媽,之前都只係諗到自己要換,都無諗到個仔都無!所以咪今日一起身就book定,8月2日先有得去整,咁啱我個日可以攞番個回鄉証!
跟著同卓希及TUNT姐姐去咗超巿到買餸,回程時,居然見到一個好熟悉的臉孔,就係心光以前的麥姑娘!佢一見到我又認得我,佢都無乜點變,佢話今日搬嚟麗晶到住(麗晶係好嘢嚟的!),佢原來係住我以前的座數,仲係我哋的樓上!嘩!世界真細少,佢一聽到話我以前住C室,而且仲未賣時,佢話佢都好想要C室,不過要咗H室!我都識好多人住麗晶,嗯!果然係一個好地方!

下午我負責帶卓希去坪石棧到同堂家姐玩,玩到我成身都係臭汗,返到屋企又同卓希一齊沖涼,超好玩!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()