close

係時候要plan下明年的事情,打開網頁一看,乜d價錢貴咗咁多!填完表之後,都有少少迷茫,唔知要唔要好。要,就可以有多個人幫下手一個月,唔要,就怕嫲嫲唔得閒來幫我,tunt姐姐又唔識做。靚太唔易做!

今日主要都係hea下,早上和在美國的淑嫺傾下msn,佢都就快生啦,不過個bb仲未轉頭,所以也許要開刀!唉!咁就waste咗我哋周家傳統的大pat pat!

同卓希訓咗晏覺之後,佢仲未起身的時候,我就同卓希爸拍拖去幫卓希交學費。終於都要返學啦,我只希望佢係學校係開開心心地學習,嗰d聶位、蝦女仔的壞習慣全部戒哂佢就最好!不過我身為阿媽,都預咗要去見家長的,因為卓希真的非常naughty!

返到屋企,卓希剛好醒咗,咁我哋就一家人去飛鵝山到走一轉!
去到差唔多山頂時,卓希、卓希爸、同tunt姐姐就落車行上山,我就負責一個偉大的任務,就係楂車上山接佢哋!

一路上,tunt姐姐都有拖住卓希!          不過大多數,卓希都係自己係咁跑!
           

我哋兩個都係卓希爸的sweat sweat!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()