今日主要都係喺酒店到休息下,回復體力。 
一日,兩個小朋友就去咗泳池到游水,好開心。突然之間,laguna holiday club的泳池多咗兩個bob the builder,真的好好笑!
 
之後我哋就去咗laguna的beach resort到,為的是找食。本來想去lotus的,不過佢裝修,咁問咗reception,佢哋就介紹咗依間都係海邊到餐廳tom yam goong。多日來我哋都只係遠望個海,第一次咁近。嘩!好大浪,卓希見到時,初時都有少少驚,不過後來見到d沙後,就話想玩沙。但係我哋怕d浪會卷走佢哋,所以食完飯之後都返酒店到,為的是要兩小子訓午覺。
 
佢哋訓醒後,我就煮咗通粉,一人一半,
因為晚上睇show時才食buffet,怕佢哋會肚餓!晚上我哋去咗睇都幾出名(係布吉出名咋!)的fantasea show,主要都係俾兩小子睇d大象表演。大人就覺得幾悶(起碼我想訓),但係兩小子就睇得好入神,豆b仲一睇完就訓咗添!
 
好!養足體力,預備明天的節目!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()