到下個月,我用了這車已經六年啦,回想這車真的幫了我很多忙,尤其是在教育學院讀那幾年,要一日之內行走香港、九龍及新界,真的少些體力都唔得!
 
每年我都會拿車子到皇冠到檢討,因為近麻,如果有任何問題,我才會請阿毛由屯門出嚟九龍灣拿我的車子去維修。講起阿毛,大大話話都襯咗佢成四年咁耐,之所以認識他是由echo verso車會的會員介紹,不過車會的會員全都換哂車啦,只得我一個仲用緊echo verso,係咪好長情呢?
 
講番阿毛,佢的服務真的一流,人又斯文,又會嚟我屋企樓下到拿車,價錢平過皇冠成三分二,我無誇張,佢真的好平。好似今次咁,上星期五我請他來拿我的車子,要整四樣嘢,仲要包嘖油,都只係七百大元。(我樓下的車房曾經叫過我整其中一樣,一樣都要成一千元!)
 
卓希爸就想換車,不過因為有兩層樓在手,而且最重要係我唔捨得這車,我好鐘意個款,尤其是可以將後面的椅收係地底下,車尾的開法又似JEEP仔。
 
另外,TUN姐姐係唔夠十二小時內做錯咗兩大件事,一、昨晚無同卓希著片片,攪到卓希半夜一點賴尿,又扭計,又醒咗,最慘就係嚟大床到訓!成晚訓訓下都係到喊!我頂........................................五點又話要換片片,又咳,咳咳下又嘔番d水出嚟,攪到我同卓希爸都無覺好訓!二、我哋係教會返到屋企後,通常都去大排檔到用午饍,每次都會叫杯好立克給卓希,今日係我一唔為意的時候,tun姐姐同卓希係到爭攞隻杯,佢都唔化的,同個細路爭隻杯,仲係只係楂住杯下面的碟,無理到隻杯。結果成杯倒咗係卓希個身上(好彩已經唔係好熱,不過都紅咗!)我好忟,已經無係大庭廣眾到話tun姐姐,不過都忍唔住話佢,叫佢唔好再發夢(佢真係成日都發夢!)仲夠擔大大力係卓希紅咗的皮膚上係咁抺,我立即喝住佢。所以成個下午我同卓希爸都無采到佢,佢都驚到個樣都變咗。今次真的要俾臉色佢睇(我哋返到屋企,全部都係房到,無理過佢,又無話佢,要佢自己反醒一下),成日都粗心大意,我點可以全權將卓希交係佢手裏?所以爺爺都講得啱,點都要有一個自己人同姐姐一齊帶卓希返學!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()