close
昨天卓希的班主任許老師打電話給我,問我卓希的情況,是否仲有燒?我話燒已經退咗好多日,只是仲有鼻水同咳,個人好好好好好好好好怕又交叉傳染!(到時又有排我煩,今次卓希又發過燒,我就俾佢傳染到左邊喉嚨痛,痛咗幾日,到依家都未好!)

許老師話,如果唔係黃色鼻水及黃色痰都無問題的,咁我話,我只係怕佢咳到嘔痰啫!老師仲話好掛住卓希,以為佢昨天會返學,但係身為教師的我,乜唔係一班越少人越好嗎?尤其咁多病菌?

問過爺爺卓希日頭的情況,爺爺都話少咗好多咳同鼻水,咁我同卓希爸就決定俾佢返學啦,係屋企二十四小時都對著tun姐姐真係超悶的。而且在家養病其間,卓希的行為真的naughty咗好多,連mormor咁錫佢都話佢naughty咗,所以返下學,學下守規則係好好多!

今日我同tun姐姐送佢返學時,tun姐姐都不知幾開心,梗係啦,free time又返嚟啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()