今早去咗東區醫院到飲糖水,目的係睇我有無妊娠糖尿。嘩!去到有成大約三十個大孕婦,我個肚係最細嗰個,因為我十幾週已經去麻!
 
上一次都飲過,今次一飲,簡直係甜到想嘔。快快的飲下後,個心口頂住又頂住,真的好想嘔。今次仲慘,上次有卓希時都可以去走廊到行行,分散下注意力,但今次姑娘唔准走出去,要三十幾人係間房到等,同睇碟。我簡直係悶c!
 
仲要抽成三枝血,我雙手都有針筒,整到我雙手都有少少麻痺!
好啦!又要等一個星期,睇姑娘會唔會打給我,希望唔好打給我啦,一打給我即是話我fail咗,又要立即入院食糖尿餐測試。
 
今晚上網找到這“生命的誔生”,很有趣!令我想起有卓希時的情況!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()