close
話說今天是星期一,理應晚上返學的。一如以往,星期一大把堂,落咗堂之後仲要處理好多文件上的事情。晚禱後就要拖著疲倦的身軀楂車返學,行到半路,我的同學仔打給我,問我今晚是不是不用返學?
 
我真的一頭暮水,話唔知道,又唔可以拿個時間表出嚟睇,因為正在楂車。個同學另外問一個同學後再打給我,話真的不用返學,我簡直開心到飛起!
 
唉!其實我係有入到手提的日曆到的,不過真的太忙,而且潛意識係逢星期幾就要返學,無諗到有唔使返學的日子!所以真的是extra 的bonus。又可以同卓希係屋企啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()