close
我由少女開始,就有便秘的問題。我由少女時,已養成日日食生果,但係腸胃唔好,所以最嚴重的日子係一返工就無得去,但係一放假就可以一日去兩三次(←講都唔信,可以多到咁!)睇過醫生,醫生話係都巿病,好多人都係咁,不過也許我特別緊張,所以就係咁。

所以上次有卓希時,一睇d孕婦需知時,見到會便秘就好擔心,怕自己的情況會更差。但係當時又相反,差唔多日日都有得去,仲好暢順添!

但係今次陽老二呢,就煩囉,成日就有“谷”住的感覺,但係就係去唔到!有時我會諗係咪自己食得少嘢,佢又吸收得多,所以去得少呢?但係又唔係呀,我次次都會食飽,不過唔會過量,因為頂住好辛苦。今個星期又係咁,足足有幾日無得去,今日“谷”到我成個人都忟,之後去到就成個人都“鬆哂”!唉!老二呀!老二!唔好咁玩媽媽啦,媽媽唔激得架啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()