close
繼前幾天我開始執屋大計後,這兩天晚上回家後,都唔理自己有幾攰,只係想睇吓屋企d嘢點樣可以執好d。
 
今晚我又開始執廚房啦!又係可以空咗好多位出嚟,同埋唔同種類的嘢可以歸番類,而且過年要用的嘢,同坐月要用的嘢都要放出少少,方便到時可以好就手咁攞!真的可以空好多地方出嚟,我諗tun姐姐都怕咗我,因為我唔單只落order,仲會落手落腳做埋,仲快手過佢!
 
我真的好希望屋企所有放嘢的地方都有一個好的system,以前就話間屋細啫,依家搬大咗,又有咗咁多個櫃放嘢,都放得唔好的話,真的抵打。所以係搬咗一年後的今天,我終於可以做到啦!以前有芳ee時,返到屋企就想同卓希豬玩,然後照顧佢,到我好想做嘢時,芳ee又走咗,無人可以幫到我。但係依家好唔同,卓希豬上咗床之後,我就可以做我的執屋大計。
 
今個週未的目標係卓希豬房裏面的頂櫃,即是我哋通常講的“閣仔”,嗰到好大地方的,不過又係爆滿(姐姐話),所以我要自己親自睇下。
 
我要有一個整齊的屋企!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()