close
我前一陣子因為有其他媽媽提醒話原來我有灰甲,而且係會傳染的,所以就去咗睇醫生。但係搽咗藥膏咁耐,好似d腳甲就越來越灰,而且近兩日仲有d痛番的感覺,咪快快的走去睇多次,心想咁次醫生一定叫我食四個月藥啦!
去到俾醫生睇後,醫生話我的情況未太嚴重,未去到要食藥的階段(好彩!)。不過晚晚都要浸藥水(我話浸哂啦,上次咁少藥水),仲要繼續搽藥膏,不過就唔知要搽到幾時!

今晚因為我要去日本城買d嘢,係嗰到卓希自己選咗隻杯,佢好鐘意。記得小吉媽講話小吉都係自己係日本城到選自己的杯,仲好鐘意。卓希都一樣,係咁話要用隻杯飲水,飲哂水都唔放,係咁玩,仲要我幫佢係咁影相!


死啦!下星期二晚要考試,我睇都未有時間睇,好怕會fail。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()