今早帶卓希和芳EE去德福的PLAYGROUP,放底佢兩個後,我便去九龍灣工業中心找那麻煩的石油氣公司,要幫新屋開一個新的ACCOUNT,難找到嘔。我搵了近十五分鐘先找到,攪完一輪後,又要趕返德福接卓希同芳EE。此時,卓希己眼訓到不得了,因為佢今早六點都未夠又醒咗,成日都同我哋作對,我哋返工,佢又可以訓到成七點,放假,佢次次都六點起身,真的唔怪得知我有咁多“火”係身!
快快的食完午飯後,便同卓希上床睡覺,佢唔使九鈔九已女經訓著咗。咁我就打電話請大嫂幫我找熱水爐及煮食爐的價錢,因為今早在那間石油氣公司到睇到,我覺得好貴,我記得以前我哋都係喺亞細亞到買,我大嫂仲有D類似會員的折扣。嘩!平成千忟,可想言之依間咁的石油氣公司食水幾深,麗晶花園又係,週圍好多人都係用媒氣,佢就用石油氣,仲貴過人。煩C人!
之後我都同卓希係床到一齊大昏迷,本來我諗住訓一陣就起身做另一份功課,點知!我都昏迷咗成兩個鐘,卓希就差不多成三個鐘。卓希爸都唔弱,佢都訓咗成半個鐘,全家人都係休息的狀態中。
下午四點,我哋一家出發啦!去永安VIP日的大減價,本來想要買的東西,因為人多的原故,就無買到。不過收穫都好多,有些仲係為新屋而買的,平得幾多得幾多,仲有好多地方要使錢,所以咪要慢慢睇!
今晚掛住做功課,仲未攪卓希的短片,等我有時間先慢慢UPLOAD!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()