close
卓希昨晚訓很好好,只有少少聲,整晚都沒有怎樣的醒過來。不過今早又“倒塔”咁c早,5:15am,係am呀,就起身。跟著就好大力咁訓係我身上,目的只有一個:開奶奶!我便開奶給他,沒有燒,不過到係for safty就俾多次退燒葯佢食。做好哂所有嘢後,唔准佢落床住,我們表示外面天仲黑,要休息多一陣的。佢都乖乖到訓多四十五分鐘,6:15am一見到天光就走床走,然後仲爬過佢爸爸想落地。無法啦!個天都唔幫我哋兩公婆,咁鬼快天光,唔俾佢出廳都唔得。
卓希的氣管鬆了好多,只是仲有少少氣喘,但下午卓希爸回家後都話佢條氣管好好多,感謝神!
今早我一早出了去和judy及光龍去開南區教牧同工會,然後便趕回心光continue下午的堂。很攰,今晚仲留夜,因為有團契,不過明天就可以補今早開會的時間。有時我d同事會話我就好啦,可以咁樣補假法,但係辛苦真的只有自己知。平時佢哋很準時地四點十五分便走人,我要留守到晚禱後(六點)先走得。又好似今日咁,雖然話有得補,但工作時間都好長,成十四小時,根本第二日就c咗,係屋企隻豬仔係咁癡住我,邊有時間休息?所以人睇我好,有苦自己知!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()