close
今日我簡直覺得自己好無助,先就係昨天晚上卓希咸咗最少五六次,咸到凌晨四點我真的唔想訓啦,因為一訓著佢又嚟過,不過都係又訓咗,然後又要照顧佢!返心光時就算有車都好辛苦,我好怕自己唔夠體力。
 
跟著頂硬上咁上早會,上堂,到最後放學前兩堂,簡直想走人算啦!小一的美勞堂,十三個人,有兩個特殊過特殊的學生,所以個助教會全力負責佢哋,跟著個十一個人仔,有成六個係全失明,其餘弱視的又每堂輪流出去上弱視訓練。我一個人要週旋係依d人仔中,真的唔容易。佢哋又係第一年上美勞堂,有好多手勢、用料、動作及課堂規矩都要教過哂。上完一次連堂的小一美勞堂仲辛苦過上五堂聖經堂,我做咗咁耐嘢都未試過要一落堂走去教務主任到要多一個人手幫忙,真的攪唔惦。但最快都要到十月才有助教幫到我,我快氣絕身亡啦!
 
卓希今晚要睇醫生,因為他的上下唇都有白色一塊塊的,今天仲特別多。醫生話係“真菌”。“真菌”是會存在空氣的,我們每天每時間都會接觸到,但因卓希前兩個星期病了,身體比較弱,所以便感染到,醫生話搽葯膏會可。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()