close
本來在planning中,今天是沒有任何特別的,只是晚上會有兩位人客女到我們家,但由昨天接到電話得,就好似接order咁,把今天按排得很多節目。
先是早上十一時正,約了兩個05年2月的bb去Hollywood Plaza到食午飯。飯後媽媽們帶bb們到一樓的大廣場到週圍走。
(卓希係咁叫我同佢影相,囉命!)
介紹一吓d朋友仔先,先有個樣好斯文,但原來好大聲的楚蕎,佢同卓希一樣,都好鐘意入d店舖到睇衫。
 
跟著就係有beautiful eyes之稱的柏謙,佢一笑起嚟真的連d眼都好似係到笑緊咁!
 
去完Hollywood Plaza之後,我們便去油塘,就快生的婉蔚之家,去探吓佢啦(其實係佢成日話要見卓希就真),仲有約埋卓希的契媽、契哥同契妹。
 

一去到有瓜食,個個食到嘴郁郁!

卓希仲好專心咁自己义來吃!


晚上卓希爸約了兩位以前的舊生來我們家,話就話探我們,其實目的只有一個,就係豬仔希。不過都好,有人可以幫我好好的教教卓希。


卓希的左面Mandy,右面是Queenie。

今天我才知道原來有很多人每天都在追我的日記,有驚也有喜啦。驚是怕自己講錯嘢,喜是原來有咁多人關心我們一家的。不過都好,因為連卓希爸有時都會睇,咁佢會對我好d,因為佢驚我會亂咁寫佢d嘢!呵!呵!呵!

但係如果大家有時間,可以留言給我,不論是誰,所有意見都會照聽!

他既來了,就要叫世人為罪,為義,為審判,自己責備自己。

約翰福音十六章八節

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()