close
今天終於可以真正的放假了。咁我做了甚麼呢?答案係乜都無做,卓希一訓覺,我就乘機一齊訓,所以今早芳ee到來後,交了卓希給她,我便去休息,希望多睡多一點時間,點知四十五分鐘後芳ee就抱住sleep咗的卓希入房找我們,就係咁,一家三口又再訓啦,卓希爸就九點多便起身,我同卓希就大覺訓到十點幾才起身。
下午我們便帶芳ee同卓希去九龍城,去九龍城做乜,當然就係玩bb專用的千鞦,卓希玩得好開心,然後仲週圍走,完全係要用哂佢的精力為止。然後我們便去九龍城泰國店買材料,因為芳ee話明天會煮泰國菜給我們吃!
返到屋企,卓希仲係好鬼好精力咁週圍走,不過佢亞媽我俾了一塊餅佢後,佢真的很疲倦,上到大人床後,唔使一分鐘就訓著。咁我就梗係一齊訓啦,所以今日我的休息真的很充足,不過唔知係咪天氣唔好,個人都好攰咁!好!今個暑期我要好好的休息一吓!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()