close
今天是心光的畢業典禮,一早起身,便立刻自己裝身先,然後便幫卓希換衣服同作最後的收捨。七點便起程,返到心光後,卓希好似一個小明星似的,人人都想抱佢,點知佢就好似小鳥依人咁要我抱(其實我的心很甜的,他以前不癡我的)。不過都我要工作時,芳ee便陪伴他走圍去玩,又去it房同d it哥哥們玩,又去女仔房巡視(八掛到不得了)。
 
今晚食飯時,卓希有很大的特突,平時給他一湯匙時,他只係作破壞,但今晚他真的開始自己用湯匙拿食物,仲係真的放入口個,似模似樣,我今晚就由得佢啦,因為係學校,整污槽都唔係我清潔,而且佢又玩得開心,我又食得放心,所以佢今晚係有三份一自己食,三份一的一半係自己的肚,另一半係係枱面或地下!但他真的好enjoy,希望佢可以快些學到自己食啦!
 
今日影了些卓希踢足球的影片,不過要回到家後才可以剪片!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()