close
年廿八洗邋遢的重要節目就係剪頭髮,早上送完布布返學之後,去了嘆早餐 + 報紙。然後便去剪頭髮,之前個幾星期前已預約好,仲一定要約早上,咁先會有位,真誇張。
 
我一直都好想改變自己的髮型,不過我的髮型師串我話:你又唔電得住,又唔染得住,乖乖哋咁剪咗佢算吧啦!
 
認命的我就只好齋剪!
 
從鏡中看剪髮中的我!
 

只係前面的留海,都已經有咁多啦!
 
好!湊咗卓希豬後(次次湊佢放學,佢都係咁開心對住我!)

返屋企,要食完飯,開大,跟住訓覺!然後就輪到卓希豬剪頭髮啦!
 
剪哂成個頭都只係咁多多頭髮!

薯媽媽與薯希希剪完髮後的薯樣!
我:個頭好似返番去讀中學時一樣,唔戴眼鏡時,卓希爸仲笑我話我同我個妹一個餅印咁!

 
卓希:佢的留海同我一樣咁薯,超攪笑!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()