close
先先祝我自己生日快樂!

不過今年的生日真的不易渡過,因為今天帶妹妹去健康院時,醫生話佢黃的度數過咗警界線,要去醫院。我千萬個不願意,上次的經歷真的太差,但今次不同之處是可以去聯合醫院,唉!為咗個女,頂住頭皮上啦!

去到醫院,登記咗後,妹妹就要去抽血,同卓希以前一樣,要係腳仔到抽血,然後係醫院到等成個幾小時才知道報告。醫生話妹妹的“黃疸”度數真的是高咗,平時250度就要入院,今天妹妹是253度,明天請早!

唉!我真的好攰,仲要日日都係咁走嚟走去,醫生話如果我唔夠人奶的話,就要補奶粉,我唔係唔想埋身餵,而係妹妹今天下午成日都訓。我叫醒過佢幾次,醒咗少少時間,食唔夠十分鐘又訓過。教我如何不擔心?佢咁樣明天我怕又過唔到個抽血test啦!

返咗屋企咁多日,今天下午終於可以俾我靜靜地休息二十分鐘,係訓著個隻。不過我個人真的震得好緊要,尤其是雙手。昨天健康院的醫生已經特別提醒我,唔好太緊張同要照顧自己的需要。我都知,隻腳腫脹、子宮位行路時痛、腰骨痛,我都想休息,但現實就不容我去休息,點算呢?

幾經辛苦才找到小小時間,寫番生產日記

晚上mormor同morfar嚟我哋屋企同我慶祝生日,我都無乜力,只要大家開心就得啦!

註:卓希好鬼緊張又賜個妹,連下午我叫佢同姐姐去公園玩都話唔去,要係屋企同媽媽及妹妹一齊。而且每晚訓覺都要癡癡地望住個妹,又要係個妹身邊到先訓得著。希望佢哋兩兄妹第時都係相親相愛啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()