今日早上卓希返咗學,陪月ee又嚟咗後,我就去休息,休息完之後,陪月ee話我知妹妹食咗成五安人奶!嘩!大拿拿五安!我要泵成兩次先有咁的 量數,咁妹妹以後要埋身食我朲奶時,我點可以滿足到佢呢?所以我真的有點兒無奈,已經好努力飲好多湯水,又飲葡萄適,為的是可以上奶好d。但係點都追唔上妹妹的食量,唉!我已經諗好,星期一開始要加奶粉係每餐到啦!我每次每邊都只可以泵到2安,咁我諗過就要加三安奶粉給妹妹啦!

係我感覺最無助時,今晚我有一餐加咗奶粉給妹妹,但係佢點都唔訓。而且手仔腳仔有少少凍添,佢一聞到我的味,就好想埋身,咁我只好滿足下佢。點知佢一埋身後,就訓得好好,所以我都知食人奶對佢嚟講只係一種安慰!我身為亞媽的,點都要向奶粉底頭!補奶!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()