close

昨天發現右邊胸痛,今早起床就發現連左邊都痛。快快拿奶泵出嚟泵奶,但係中間最入的都係泵唔到,只係鬆到外面的範圍。要妹妹幫忙啜,佢又顧住訓。早上我還去了一趟銀行,在途中已經覺得自己唔妥,腰好似燒的痛,喉嚨又好熱,我知自己發燒了,快快返屋企。

唉!燒到39.4度,想去睇醫生,醫生又落咗場,成個人都無力落樓。上網找有關乳線炎的資料,見到原來好多餵人奶的媽媽為咗個小b,忍痛同發燒,一定要小b埋身餵!有一個仲食粒panadol,突然俾我諗起,懷孕時醫生給了些panadol給我看門口,都無食過,快快找它出來。然後用奶泵先把前奶泵出來,然後就要妹妹幫忙埋身食,果然鬆咗好多,個頭都無咁重。不過都係有痛的感覺,所以其實一日有三餐食奶粉的(要預備我返工後無咁多奶水麻),便放棄一餐,全面要妹妹埋身!

下午訓咗半小時後,燒退咗少少,但都還有燒,要努力泵奶!

到晚上基本d燒都退咗,不過有部份都係未通得哂,妹妹要幫我呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()