close
唔知卓希係咪知道我係屋企陪佢呢?佢由昨天晚上九時訓到今日八時,好好訓!


十一時我和卓希去了德福廣塲,一來去行下,二來,我要拿回對鞋!之後我哋去咗“和民”到食麵,我只叫了一碗麵,以為可以同卓希兩份分,點知佢一個人都差唔多食得哂,我只係可以食佢唔要的餸頭同餸尾!


返到屋企,卓希開始有少少扭計,我放咗佢係床到,跟著我自己訓(咋訓),卓希就食住個奶咀自己又訓咗,前後都只係十分鐘左右,我只係訓咗十分鐘就起身,預備晚餐的食物,同上下網。到我又想訓時,卓希又醒啦!


因為我昨天晚上返學,所以卓希無洗澡,今晚係晚飯前,我就幫佢洗澡,佢係咁要潑水落我到,仲要我扮關個浴屏好怕咁,真的俾佢笑c!


本來卓希明天係預備去屯門小吉家的(我袋都執好啦),不過事情有轉機,下午我同芳ee傾電話時,我表明現在未找到人,要六個星期後先至得,問佢可唔可以都嚟我屋企睇住卓希,不用做家務,但她表示都會做家務,咁我說我有所保留,因為如果佢有乜事起上嚟,我擔當唔起。晚上佢打給我,問我明一需不需要佢來(我不知幾需要),我話一定要答應我唔做家務先得,今次佢答應咗。因為佢都好掛住卓希,我叫卓希同佢傾電話,卓希對答如流,令到芳ee開心到不得了。為了見卓希,佢乜都應承!我派了媽媽(mormor)做探子,明天來監視芳ee唔可以做家務,係咪好絕呢?
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()