close
今日終於有機會帶卓希去睇戲,功夫panda,連我都話好好笑.最好的就係佢的教訓係唔使好叻打架都可以勝到敵人,我就係咁教卓希,唔使成日都打架,你睇隻panda都係只係用肚腩就戰勝對方!

下午我同卓希爸落咗去樓下的基督教勵行會,一路以來都經過好多次,見到佢有腳底按摩的poster,今日終於有得試.佢的反射效果真的好利害,我本來已經胃痛咗一段時間(那是由於背痛的緣故),按完之後那半小時,我直頭胃痛到不得了,嘔了三次,但之後就無咗之前的胃痛,雖然係辛苦嗰半小時,但係胃痛就好咗.卓希爸的反應就係去洗手間辦公.佢的價錢都唔係貴,45mins/$65,又近,抵過去大陸啦!(不過要預先book的!)
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()