我由細到大,家人都係帶我去睇私家醫生,為的是貪方便。尤其是我的祖父母在生時,他們有著很多病痛,往往都是到養和醫院覆診,那時我在司徒抜道的嶺南到教,一放工就可以行落去養和陪他們睇醫生,超方便。

不過到祖父母晚年時,試過有幾次好危急,便call白車到東區醫院,剛好那時東區醫院才落成,給我的印象很好,已不是聽別人所說的那麼差!

由懷有卓希開始,我便用公立醫院的服務,當時都有些爭札,到底去私家醫院好定係公立醫院好呢?後來決定係東區醫院的最主要原因係,我的親戚大多在柴灣到住和工作,他們可以利用一些空閒的時間來探我!(因為要他們過海來睇我坐月係好困難的!)就係由嗰時開始,我慢慢的每樣嘢都係去東區醫院到睇,一嚟無咁多人,二嚟,終始終都係基督教醫院,氣氛會好些。

就像今天,我回去覆診:產後情緒科,其實這兩個月來我都疲胃痛及背痛攪到我好唔舒服,睇了三次私家醫生,兩次九龍灣診所門診,醫生都搵唔到乜嘢原因。我有要求過醫生不如照照佢,睇下有無乜嘢特別,但係佢哋都唔肯!今日覆診時,無意間講了出來,終於有個醫生肯轉介我去內科,仲係叫做快期,睇吓可唔可以幫忙照下胃鏡。

所以雖然東區醫院係遠咗少少,不過我都覺得直得的。但就要用好多時間去等,就像今天,我本來係約了早上十點半的,但攪到差不多成兩點才能走人,依家放假就話無問題啫,下次覆診時就要返工,我都唔知點樣請假?算係早上定係下午呢?

我依家有好多嘢係東區醫院到fellow up的:
耳鼻喉:鼻敏感,也許要做手術
產後跟進:情緒
骨科:腰及背
物理治療:腰
內科:胃

暑假覆診就好,唔使特別請假,開咗學之後就煩,要覆咁多次,我怕就快工都無得做!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()