close

近日芍婷妹妹識聽好多嘢,不過,也是由於佢識聽多咗,脾氣也因此大咗。

 妹妹已經一歲,係我的字典裏,一歲就已經要訓練佢的責任心,所以晚上臨飲奶之前,都會要兩個小朋友執玩具,這幾天我放假在家時,要他們執玩具時,卓希就會慢十拍咁執,而妹妹會點?咪就爬係地上,發脾氣唔肯做,仲踢腳添。

然後,我抱起妹妹,把玩具拿到她手裏,要她負責放係玩具箱到時,佢居然拒絕拿玩具,然後又唔肯放到個箱到。就算被我迫放咗係個箱到時,佢都會係個箱到拿回同樣的玩具,跟著扔係地面。我一於有理無理,再捉住佢隻手,要佢再執過。經過幾天以來的訓練,有明顯的進步,不過都係唔想執。依個女真係難教過個仔,卓希個時我都係教咗一個星期多少少,佢就會以後自己執。真一小姐脾氣,我會一一教過佢。

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()