close
今日如常的返工,因有些事情,想找卓希的契媽,才知道原來她請了兩天的大假,入醫院。很多人都知道我倆是好朋友,但講真的,由2006年9月到現在,大家都各自各的忙,我自問就真的無乜時間去關心佢的近況。所以今天從同事口中知道這事後,都係時候檢討一下自己。記得卓希契媽話過我,今年很多時都係我自己封閉自己,這個我也承認的。因為我真的唔想知咁多下面的風風雨雨,要去應付小氣的老細已經夠我煩,唔想加添其他。不過正因如此,我少咗好好好好多同同事傾計的時間。連去tea的時間都無,以前星期五開完會都會去tea一tea,八下大家身邊所發生的事情,但自從卓希出咗世後,我便要急急腳回家,一來接手湊佢(芳ee要放工),又或者我自己趕著返bu返學。
 
 
有時都會想落去二樓,但係落到去後,人人都好好好好忙咁,連傾少少都無機會。做人真的好矛盾,唔想自閉又無人有空可以傾,自己自閉啦又會俾人覺得好有問題,我都不知如何是好!只好順其自然啦!
 
 
今個農曆年假期,教師助理會幫忙收拾美勞室的store room,在開科會時,我話有一隻隻的蟲,當時科主任話會把全部的膠盒扔掉,點知今日我入美勞室上課時,見到佢就咁用水沖一沖,就話洗咗,又話d紙箱就咁拎出去吹下就得,咁就叫做執咗???如果有一日我係美勞科主任的話,第一樣嘢就係將所有的膠盒,發泡膠盒扔哂,一件不留。下星期二我會返工,到時會去睇下有乜嘢可以扔咗佢,心光唔係垃圾房!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()