close

是日中秋節, 我哋無街去, 係屋企都玩吓, 訓吓, 休息吓! 其實我有好多嘢要出去買, 但係都無動力做嘢, 休息吓啦!

晚上mormor同morfar嚟我哋屋企食飯, me 姐姐今日放假, 就由我一手包辦, easy job, 半小時就整咗四個餸同一個湯.

食完飯之後, 我哋就同mormor morfar去咗信義宗神學院到賞月, 真係好好玩, 初初得我哋一家人, 係成個大廣場到玩, 後來都有另一個家庭的上咗嚟, 但係大家都玩得好開心!

page.jpg 

page2.jpg 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()