close

今晚晚禱,如常的由學生負責,我只做佢後台的技術支援,點知去到第二部份,佢開始分享影响佢的人時,居然我係最後一個,仲係最長一個!整到我喊呀!

記得佢細的時候,好鐘意諗嘢鑽牛角尖,成日點極都係咁,但係今日成個大人咁企係台前分享,仲識得感恩,真係好開心!

依個就係我咁多年嚟走唔到的原因,班學生太可愛啦!令我諗起主耶穌所講過100隻羊的故事,要找回那一隻羊!百多個學生中,今天終於有一個企出來說感謝的說話,真的好感動,那感覺就像牧羊人找回那羊一樣!

咁我都有時會鑽牛角尖,那99隻呢?要好多心思與細胞,希望那99隻也回轉,但不領情之餘還這樣對我,心痛也!

所以楂車回家時,心裏禱告,求天父叫我廉卑,不是我手所作的工,是天父的聖靈所感動的工作!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()