close

今日心光舉行集思會,(本來係想叫做記者招待會,唔知點解會叫咗做集思會,都係一句,有記者,要俾外界知教育局對我哋好差),我個腦不停地係咁想,想好多嘢。到有家長發言時,我個心真的痛,一班咁可愛又激氣的視障學生,為何會彼教育局咁樣對待,職員走咗又嚟新的,真的對年紀少的他們是不好的影響,尤其是會令他們對成年人的世界失去信心。

跟著我係到諗,一個大人,話要走就走,但係班學生呢?他們有選擇嗎?連基本的訓練也沒有的話,可以在外面的學校立足?可以用文字、說話、溝通來表逹自己?

要套用李卓仁的兩個字,依個政府,依個教育局,真的:「可恥!」專係弱勢的一群內去慳錢,但係佢哋自己本身就亂咁洗錢!當今晚新閒見到那些所謂高官落區去SELL政制改革時,真的好想學自閉學生一樣,雙手按在耳邊,不想聽!

好想GATHER一班基督徒同事,為心光祈禱,但真的苦無機會,只好內心不斷的禱告!多禱告多有能力,明天的職員敬拜時間一定要為這事代禱!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()