close

今日主要都係屋企休息,老公下午要返工,直至到晚上十時許,所以我哋自己出街。

為咗老公可以楂車,我哋的活動範圍只係德福,方便麻!先去宜家玩玩玩,它六月二十九日會搬去MEGA BOX,去睇有沒有平東西買,但係點知好多嘢都空哂!跟著我哋去咗商務到睇書,我哋成日都係咁,小朋友有小朋友睇,我就有我睇,睇咗好多旅行的書,好想放假去旅行呀!

跟著未夠六點我哋就去咗“和民”到食晚飯,因為德福過咗六點後,超多人,好難等位的。兩個小朋友胃口勁好,全都食哂!

返到屋企,洗澡後,仲有時間玩一陣先上床睡覺,好開心!

左邊面,鼻的後面,有少許異樣,好似唔舒服咁,到底係乜嘢一回事呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()