一個星期前,已經打咗電話去絧纙灣的中央圖書館的玩具圖書館去BOOK時間。所以今早老公返工後,嗱嗱臨我哋三個就出街啦!為咗怕帶著兩個,又帶著車仔,又拎住兩袋嘢咁上巴士,我選擇咗楂車,泊係大球場。今早我已經BRIEF咗卓希,架車泊到好遠,一定要行,千祈千祈唔可以扭計,如果唔係第時我唔會再BOOK玩具圖書館的。所以卓來回兩次,卓希都好合作,因為佢有心理準備!

兩個小朋友係玩具圖書館內玩得好開心,開心到唔想走,好彩係D姐姐們要佢哋走,咁先肯走人。然後我哋係圖書館內睇咗一小時的圖書,卓希好用心咁去睇,反而今次係妹妹係到攪攪震,仲問我走未呀!

跟著打給細姑姐,佢哋居然無出到絧纙灣,好,我哋自己三個去找食。一起行到AGNIS B CAFE,大家都被佢的蛋糕吸引著,好吧,一起分一個SET LUNCH,當中包括一件蛋糕,本來兩個一坐底就話要食蛋糕,唔食麵包,點知我話唔食麵包就唔准食蛋糕。一係唔食,一食就食到唔停,成個FRENCH BREAD兩個小朋友食哂,跟著仲蛋糕,超開心,因為我哋三個都係不一定要食飯之人,無壓力呀!

page.jpg 

page2.jpg 

點知後來我做咗一個壞的決定,就係去咗SOGO的玩具部,兩個小朋友一睇到D玩具,眼發光,腳都唔係郁!妹妹就癡住TOY STORY 3的玩具,卓希就癡住D打架的車仔。幸好,我話走時起碼有一個同我合作,另一個就被我夾上車仔,走人!

返到麗晶,去咗租碟的店舖,租咗隻TOY STOY 1給他們看,開心到不得了,好囉,我就趁這個時間做做家務。細姑姐一家後來到我們家,為咗上網,然後我哋就一起去九龍城金寶到食泰國菜,細姑姐讚個條魚讚到不停!(本來係想去隆姐的,但太多人,但金寶都唔差!)卓希芍婷好鐘意同表舅父玩,成日表舅父表舅父咁叫,真係起哂雞皮!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()