close

今日一班恩福團的職嚟我屋企開會,連續開四小時,PAT PAT都無哂知覺!依家已經算好,我一定要佢哋拆開嚟開,以前?一日呀,陰公,腦都實啦!點會有諗頭!

係開的尾聲,同學們都有一個好好的提議,就係係FACEBOOK到開一個有關團契的群組,以前我哋開過討論區,但係後來失敗咗,個個都用假名,唔好玩!

依家用FACEBOOK,又可以UPLOAD短片及相片,超好,所以今晚我開咗依個群組之後,就係咁UPLOAD以前的相落去。因為我拎咗宗教部的外置HARDDISK返屋企,但係有好多相我都SAVE咗係學校到,要返去問IT同事拎先可以再UPLOAD,有興趣的可以睇睇!

心光學校青年恩福團:FACEBOOK

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()