close

今日我返十二點,終於有機會帶佢返學啦!今日係佢第三日適應學校的生活,所以都係返一小時,不過家長就唔可以陪伴啦!我由昨晚已開始係咁同佢講:媽媽明天帶你返學,但係媽媽唔陪,要返工工,會接妹妹放學。佢一直都表現得無乜嘢咁,直到今日帶佢返到學校門口,佢就知事態的嚴重性,就係媽媽唔會陪!佢一路係咁話要媽媽陪,一路開始喊,真係楚楚可憐的,但係硬心腸的我,一放底佢就走咗,因為得一小時,又要去銀行,又要搭車返屋企攞車,然後先接妹妹,時間真的唔夠!一小時後,帶埋工人姐姐去接妹妹,佢喊到謝哂,個樣真的好好笑,楊校長係門口話妹妹喊吓,又停吓,想想吓又喊過,我聽到就覺得好好笑,但係妹妹個樣真的好似好慘咁呀!

跟著仲未忙完,接完妹妹就立即去接哥哥希,因為卓希放10:45,點知好塞車,真係啱啱好咁趕得切去。因為卓希講咗好多日,都話請求我可唔可以佢排家長隊,即是想我去接。我見佢放10:45,仲可以趕得切返工,咁就去接佢啦!好,終於接埋哥哥希,好快咁幫佢哋找到一輪的士,全推上車,然後佢哋返屋企先,我就返工!雖然真的好忙,成個早上都係週圍咁轉,但係為咗兩個小朋友,我真的甘心情願的,因為我放在學生的時間多過對他們!

返到心光後,又係一輪開戰,工作工作又工作,重要遇上擦鞋王的指證,憑著天父給我的耐性給清醒的頭腦,把要說的都講出來,後果如何?不知,但知對方一定不會讓我好過的,求天父加給我力量去面對,多禱告多有能力!

手機由昨天已經開始壞壞地,無啦啦自己會自動熄機,今日要打給老公時,真的忍無可忍,要BOOT成大約十次機先打得到,又要換電話?唉!我真的敗家,成日個電話都壞,都要換,願來我和PCCW的合約係去到今個月的22日,好,一於轉台,PCCW真係好多地方都收得唔好,連屋企都麻麻地,唉!破財!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()