昨天工人姐姐係咁問我晚上食乜嘢,我真係唔想答,因為一想起佢煮嚟煮去都係個幾味時,就無乜興趣!突然唔知點解,同卓希傾起我好拿手的咖哩雞,卓希好鐘意食,因為出面食唔到唔辣,而我煮的就正正係唔辣的。卓希請我煮,咁好啦!(平時我好少煮,最唔鐘意個為食姐姐成日想老點我煮嘢食,因為我真係煮得好好味!)

咁我就為咗個仔大顯身手,一手包辦晚飯,半小時攪點!個個都話好味,卓希食到添飯,妹妹食到係咁要薯仔,工人姐姐食到聲都唔聲,我自己都食到同卓希一樣要添飯!(不過唔記得影相)

一係就唔整,一整就有條引,今晚凍,所以話打邊爐,由買嘢,到個湯底都係我自己一手包辦,所有嘢都食清光,勁!我好ENJOY整嘢食俾佢哋食呀!

163019_500687941903_591771903_5879906_5014158_n.jpg  

不過我自己就好頭痛,又好似失失哋聲,唉!依個凍天真係失聲失得多!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()