close
話說今日又幫忙湊張小朋友,但晚上佢爸爸打電話嚟話明天唔會俾個小朋嚟我屋企。我問佢點解,佢話日日咁出街,怕佢會玩到心散,第時佢哋兩個無時間咁同個小朋友出街。但係我就唔同意,佢帶小朋友返學,都係已經出咗街啦!!?何來會玩到心散呢????而且嚟到我屋企,都只係喺屋裏面,無其他地方去(只係今天去了judy ee家,一早問咗佢哋的同意!!!!)


我問佢有無請到假,佢話無,但係如果我擔心另一位朋友幫佢哋湊的話,可以請假,咁我就話你請假都無咩用,佢就話我唔可以睇少失明人湊bb.............氣c我啦,我幾時有睇小到,如果有的話,我唔會對佢哋咁好啦!!!!!!我都係本著幫人的心,原來真的好人無好報,居然咁樣話我,同唔信我。只因話我餵佢個仔食奶時,bb只食得三安同兩安!!!咁你個小朋友未有去大大咪唔舒服,無餵口食,依d係基本知識要知的。佢大完之後個餐就食哂啦,完全無問題。這兩次張bb來我家,大家都好開心,而且我自己都係在職人士,知道做完工作後回家仲要湊小朋友的辛苦處。所以無次我哋都會幫依個小bb洗好澡,將所有帶來的奶樽洗好及蒸,等佢老婆返到屋企做少好多嘢。咁佢又會唔會為個老婆著想下呢? 


跟著我話晚上才打電話給他太太,點知係我同家人食緊飯時,收到佢的一個sms。我立即變臉,連卓希爸都話我成塊臉黑哂,梗係啦,佢咁樣打:


We are sorry that we will not let XX go to your house. We will not change our mind.


我攞個心出嚟幫你哋,居然得到咁無禮貌的對待,我好生氣!!!!你都唔理下要幫你湊的朋友責任有多大,手勢如何,是否真的能夠一個人湊住一個五個月的B?有多一個人可以幫手抱係多好呢????


算!!!我唔會強人所難,我哋一家這三天預備係同BB小朋友一起過的,仲好啦,明天可以自由自在咁去街。 不過唔好俾我講中,佢哋一定會找雯雯ee幫手的,咁咪又係出街!!!!我好嬲,嬲人對我唔信任.....
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()