原本,早上臨出門口時,影到兩個小朋友依張相,係好開心的,點知返到工,就急轉直下!

我好嬲呀!今日返工,有一個同CNN合作的活動,唔係我負責,我只係隨堂老師,去帶學生去玩。居然,要負責的人唔係到,自己走返教員室,係禮堂的畫面係亂,另外一個負責的同事係NET,班學生都唔明佢講乜,我只好出手又出口。做人點可以咁唔負責任,兩個老細唔係到的時候,就可以自己走咗去,導盲犬嚟的時候,又ZIP位去影相,完全都唔理班學生,如果第時決定係佢IN CHARGE的話,我一定出聲!

跟著教卓希PHONICS的姐姐話我知,卓希兩個星期內有六個音都唔識,我:吓,咗一聲,乜有咩?卓希一路都只係話得個本書仔,無音要學,所以我只係迫佢讀本書,我好嬲呀,佢拖慢哂朋友仔的進度,真係超唔好意思及超煩!(我都無時間理佢)

晚上,卓希嚟我到道歉之餘,仲俾我睇今日幼稚園LAST DAY所得到的禮物,真係多謝一班小朋友及老師們的愛戴。

263137_10150253159231904_591771903_7220737_670574_n.jpg  

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()