卓希只係做咗小學生十多天,我已忙到無命!時間上真的不夠,到我和老公放工後返到屋企,都已經七時半,每日只有一小時跟阿仔的功課(仲要有時間沖浪呢!),趕佢八時半刷牙上床,九時至九時十五分佢一定會訓咗。試過唔夠訓,早上就扭忟,起咗身,行到走廊都坐咗係地到→訓番!所以我好緊張阿仔準時訓,唔想佢唔夠精神。

記起阿仔第一日返學,意思係DAY 1,我一D都無諗到第一日返學就有四五樣功課,係電話內,阿仔仲話得兩樣,點知,返到屋企,得我一個會打開本手冊,一睇,嘩,成四五樣。最嬲係連老公都信哂個仔得兩樣功課,手冊都無打開過,個晚,對著楊家兩個男人,我癲咗!係癲到老公怕我會傷害個仔,跟本我自己都未能適應到,咁大個人自己又係教師,手冊又唔跟,阿仔完全係做功課唔專心!

只係教阿仔睇每日有幾多樣功課依個習慣,教到我嘔哂血,也是因為這個問題,他給我狠狠的打了!話說9/9(星期五),那天放工後,我坐在巴士上,想了解他有幾多樣功課,便打電話返屋企,當時他還很認真地答我:「嗯,等我睇吓先,兩樣!」我的心一聽到兩樣,當然係高興啦,可以去HAPPY FRIDAY,但回想自己也是教師,有一個週未的話,點會唔俾功課。一返到屋企,一睇,手冊都無打開到,一數,有六樣!我打個仔,唔係因為佢唔識(佢唔識係應該的),而係佢睇都唔睇,就講大話!自此以後,我係電話到一問佢,佢就會睇手冊先答我!

又試過係IP CAM到叫工人姐姐放好,我用IPHONE影咗張相後,用電話同阿仔處理功課,因為佢逢星期三仲要學PHONICS,要做一個萬能媽媽真不易,所以離去的心更堅決,求天父指引我!

另一樣嘢,就係要話吓個教育制度,卓希九月二十六日已經要中文默書,仲要背一大段,然後默詞語!星期一默中文,星期五背默聖經金句。根本,每日我放工返到屋企,就只係跟到功課,所以默書的溫習都只係週未做,卓希的舊同學做到預習,但如果俾我要同佢做埋預習,即是週未都要係屋企困獸鬥,無哂玩的時間。依家做小一真係唔容易,睇阿仔書的課文,其實應該係我細時小三的課文,記得小一時我都只係學“快快樂樂上學去”,邊有咁多嘢要學,又要做補充練習。全都係依個教育制度玩C人,小三又要測,小六又要測,咁小朋友咪要由小一已經要操囉!見到阿仔咁,真係發覺依家做小一真係唔易做,點解會咁架?如果我係佢,我會好怕返學!禮賢都已經係一間唔算谷的學校,都忙到咁,如果去到第二間,我諗阿仔晚晚都唔使訓!

所以,即使佢依家連續個個星期都有不同的默書,我全都拆開同佢溫,唔想俾壓力佢,只想佢做一個誠實人!

318811_10150321334551904_591771903_7808244_2143133885_n.jpg  

拆開溫咗三個星期,終於100分!
第一個星期週未背哂佢,第二個星期週未默前三行,第三個星期(即今個星期)就背默哂成課書,第四個星期週未(下星期)就要默第四課的詞語!

今日下午我同老公講,唔得啦,我一定要去走走,唔可以再困係屋企,所以一家人去咗西貢到TEA,係車到,我都要同卓希串串英文字,將佢要默的英文解完又解,串完又串,無法,時間又唔多,但又唔可以成日困係間屋企,只好一路走,一路教!希望阿仔習慣後,能輕輕鬆鬆地學習吧!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()