簡直無哂心機,點解香港的教育制度係咁迫學生?

小一生啫,生字都未識,就要日日做乜乜乜練習,都未識解題,又未識認字,咁咪又係家長做!做乜鬼係要谷小學生,快快樂樂咁學習咪好囉,攪咁多嘢,小三又要統測,小六又要統測,學校咪就為咗依D統測做好多準備功夫。日日家長放工後就係同小朋友對著功課,邊到有其他溝通時間?唉!灰!

我哋今晚返到屋企後,跟咗阿仔的功課成個鐘,佢乜都未做!然後,仲要同佢重溫默書,仲要溫明天上課的PHONICS呢?連下星期要默的金句都未重溫,英默溫都未開始溫過,一返到屋企就係功課功課又功課!(所以我給學生最多的功課係週未,多D時間做麻)簡直對香港教育制度火滾,點解家長話要多D功課,學校就一定要加多D功課,乜學校無自己立場的嗎?永遠要做被家長牽著鼻子而走的牛嗎?

我呢?唔係嗰D要老師俾好多功課的家長,我寧願同小朋友睇多些課外書,去玩玩,伸展多些大肌,好過咁樣做功課法!香港教育制度,害死人的制度!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()