close
今天在學校預備星期一的講章,又係到罵自己為何出這麼深的題目「去愛」!


當我寫到去愛是要去關心人時,我回想自己有沒有做呢?真的少咗好多,所以係講章到都寫到自己都是在學習中。在未有卓希之前,我會真的花好多時間去接觸朋友,大家傾談,互相分享。仲會主動係放假的時候去探朋友,又或是約出嚟飲茶。不過有咗卓希之後,放假我就痴住卓希,卓希鐘意痴住爸爸,爸爸鐘意痴住屋企。所以倒頭來,我 = 屋企。所以現在有時朋友想我幫忙,我都會盡力去幫(某次唔開心經歷例外)。有時也會為無乜朋友傾計而唔開心,因為係我自己的字典裏,家人不是全部,朋友也是惦很重要的地位。所以話「去愛」真是一個很大學問的功課,唔係一時三刻可以做到的!


亂up完!(不過我好鐘意咁樣亂up自己的思路與感受,這是我個人的天地麻!)


arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()