close
我的blog pet都養咗一段時間,由於我時常忙工作同家庭,仲有晚上要讀書,便無乜嘢理過隻blog pet,只係盡責地日日係咁寫日記,作為它們的食糧。

幸好見到吉媽的blogpet已進入另一階段,才知道原來每隻blog pet在不同的階段會有唔同的特徵,咁我都去下自己個日記到睇下!

多謝小丁的提醒,給我看到自己第一隻的“小淘氣”已經進入另一階段,當我按下它時,今天還發現佢會係頭頂噴唔知d乜嘢出嚟,超攪笑!

仲識得同我玩,又有行羞家的鼻水,最攪笑就係突然頭頂會有條草,但係又會消失的,真的好得意!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()