close

今日要同張氏一家分道揚鑣,我哋決定跟LOCAL TOUR去神山一日遊,要我成日係酒店到HEA,真係怕自己頂唔順!學老公話齋,去沙巴點唔去神山呀,出發啦!

又係得我哋一家一駕車,正!

行咗個半小時,嚟到神山的正面!平時D人逗留成半小時,我哋駕車只得我哋一家,所以二十分鐘就上番車啦!

IMG_0489.JPG IMG_0491.JPG IMG_0496.JPG IMG_0497.JPG IMG_0499.JPG

巿雜

IMG_0502.JPG IMG_0506.JPG IMG_0508.JPG

去溫泉刺激之旅之前,先去睇唔係成日睇到的死屍花,聽聞每三小時就會發臭,但好彩我哋係到時就無臭到,但真係好大,直徑有成88CM。

IMG_0510.JPG

順便睇吓其他植物

 

IMG_0522.JPG IMG_0523.JPG

 

好,到逹神山溫泉,其實係去經驗如行神山的刺激!

IMG_0524.JPG

買票地方

IMG_0525.JPG IMG_0526.JPG IMG_0527.JPG IMG_0528.JPG IMG_0529.JPG IMG_0530.JPG

 

先先要行上一半的山

 

IMG_0531.JPG IMG_0532.JPG

途中見到好多依D好高大的樹

IMG_0533.JPG

之後就到最刺激的地方,行四條吊橋

IMG_0535.JPG IMG_0536.JPG IMG_0538.JPG IMG_0541.JPG IMG_0543.JPG

真的好高呀!

IMG_0544.JPG IMG_0546.JPG

落山後,就讓雙腳休息吓,浸下溫泉先!

IMG_0548.JPG IMG_0549.JPG IMG_0550.JPG IMG_0551.JPG

然後就食午飯,食完午飯之後就去神山公園睇講解圖,好多都只係齋睇,因為我哋無申請到行上神山!

IMG_0554.JPG IMG_0557.JPG  

返酒店啦!好嘢,已訂咗枱,又係自助餐的時間了!(因為酒店無乜嘢好食)

食自助餐時,張生俾咗個驚喜張太,就係有生日蛋糕啦!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()