依兩個星期四,我返工時卓希都係咁扭計,唔俾我返工。逢星期四我返晏的時候,會帶埋卓希同芳EE去先先洗車,然後就車佢哋返屋企樓下的公園仔到玩,等佢等下,咁我都容易D返工。點知依兩個星期,去到公園樓下時,佢點都唔肯去玩,話要媽媽陪。依個情境,睇到我心都碎哂,咁我都要陪佢五分鐘咁玩下幾次滑梯。係佢唔留意的時候就咁走咗去,如果仲同佢SAY GOODBYE的話,就一定走唔到。
 
以前我唔明點解D媽媽們返工時都要靜雞雞咁,依家我明啦!係對個仔一種歉意,覺得自己咁少係屋企,好對佢唔住,仲有就係去公園玩咁少少的要求我都無乜機會做,要返工,當時的感受係自己好無用,分身唔到出嚟陪個仔。
 
如果、如果有份PART TIME的工作俾我就好啦,早上返工,下午就可以同卓希玩,不過發夢都無咁早。要一份有好似依家的PAYMENT的PART TIME,邊有可能。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()