close
唔知係咪自己d眼攰,依兩晚d眼都好似見到萬花筒的影咁,完全唔能夠集中係電腦到睇嘢!

今晚又係咁,我今晚係心光,想集中精神寫埋星期一的講章,都唔能夠睇到,只好去找一找崔姑。佢一聽到我的情況,就問係咪血壓高?E,有可能,因為我近來一個星期,日日都有量血壓(係惠康到換個嗰),近來血壓比起懷孕時係高咗的。嘩!今晚一量,就嚇c人,157/104,同事仲同我講笑,係咪啱啱同班學生開完會,俾佢哋激親?咁我又唔知,只係知道自己成晚頭痛,頭暈,又眼花!明天一定要睇睇醫生先,不過都唔知睇邊個好,樓下啟業村嗰個我覺好無料到,柴灣又遠咗d,最好就係旺角耳nose喉黃醫生,但係佢好難book,未必可以即日book到!

講起血壓高,我家族都有依個遺傳病,爺爺嫲嫲都有,所有我爸爸、大伯、姑姐們,個個都有血壓高,我都諗自己一定走唔甩。不過又無諗過會咁快就有,我仲想生多個小朋友添,點算呢?
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()