close
今日係卓希第一日同tunt姐姐係屋企,我同卓希爸昨天已經開始有少少担心,因為依個仔真的唔易湊!

今日返工,一上網睇隻豬仔,已經同緊tunt姐姐“玩過”,佢要幫忙拖地,但係姐姐就唔俾(因為dirty麻)!然後我見到就打返屋企,隻豬仔聽完電話後,我叫佢俾姐姐聽,佢點都唔肯,cut我線。咁我只好再打過,打咗成十次都有!次次都係豬仔希聽,我都見姐姐係電話旁,佢都唔聽,要豬仔聽完再交給她,咁豬仔咪扭計大吉囉!

好難先挨到隻豬仔訓晏覺,醒咗後,又扭過,今次我忍唔住,叫卓希爸請爺爺過嚟同卓希玩!果然,佢無再喊啦!其實唔係佢唔接受姐姐,係唔習慣兩個人單獨咁同姐姐一齊。我晚上返到屋企後,姐姐話卓希係訓晏覺時係咁叫:「ee、ee!」

學嫲嫲話齋,都要成十日八日先至習慣,聽到卓希喊,我個心痛到“拿住”。好無助,又好想幫姐姐,但係又幫唔到!唉!做亞媽真難!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()