以下節錄自飛行服務隊網頁:
政府飛行服務隊11月18日首次在位於機場的總部舉行開放日,向市民簡介飛行服務隊的工作。  
節目包括飛機展覽和攤位遊戲,並設有兒童飛行制服攝影攤位,讓兒童裝扮成威風凜凜的機師,以及飛行示範、警犬和電單車隊表演等。
開放日在上午10時至下午5時30分,在香港大嶼山香港國際機場南環路18號政府飛行服務隊總部舉行。 節目包括展出飛行服務隊飛機,如AS332 L2超級美洲豹直升機、EC155 B1直升機和捷流41型定翼機和器材展覽、消防處器材展覽、民航處展覽攤位、漁農自然護理署攤位遊戲、地政總署空中攝影器材展覽、民眾安全服務隊攀山拯救器材展覽,以及香港航空青年團攤位遊戲。
開放日也設有兒童飛行制服攝影攤位,讓兒童裝扮成威風凜凜的機師。

起初我都唔知有開放日,係上baby kingdom見有媽媽問人有沒有票時,我才又貪得意的問一問,居然真係有媽媽多咗兩張票,我好開心,因為卓希好鐘意睇飛機同直昇機!
雖然早上十時才開始,但我好怕人多,便一早八時半就出門口,去到飛行服務隊總部都係九時三十五分。也許由於多人,未夠十時已經開放,人雖然多,但係條龍都未有停下來,係咁向前行,所以卓希無扭計(依樣係最重要,因為得我同tun姐姐,卓希爸早上有家長日,要返工!)
一去到,就見到樂隊,卓希話要影相,但係唔知佢係邊到學,一影相就做V字手勢,超好笑!


卓希就係最鐘意睇依d的直昇機,開心到不得了!


去到仲學人急救,叔叔叫佢問問個病人有無反應,如果無就叫媽媽打電話叫救護車啦!超好笑!

介紹你識一個明日的飛機司,型唔型呢?



嚟!再嚟一個左面!


又嚟一個右面的靚仔樣!(我個仔著起制服,真係超型!我係戀仔狂!)


突然間,有一個兩粒花的真機司話同卓希影相,嘩!卓希幾開心,仲定定地咁企係到!(卓希個身到都有一粒花!哈哈哈!)


係出面停機平,等緊睇直昇機表演時,就見到原來gingin一家都有嚟,我依個亞媽緊係把握要佢哋兩個一齊影相,係佢哋兩個小朋友影緊甜蜜相時,突然又有兩個真機司話要同佢哋影,其中男的係高級機司(都係有兩粒花的),女的emily係唯一一個女機司,仲有兩張書簽送咗給他們,大人細路都好開心!


直昇機表演花式!


仲有得睇模擬救人的情況,好好睇!


由於下午輪到我有家長會,所以睇完表演就返屋企,係大快活交收卓希給卓希爸。返到心光,我好好彩,一個家長都唔使見,所以便係到出卷。成六點四十五分才走人。嘩!攰到我無哂力!好想快d逹茖張床到係咁訓!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()