十幾年前,我已經係教協買咗豆漿機,不過玩咗幾年後,就壞咗,而且開始有卓希,就無玩!但係近來睇bk媽媽們講豆漿機都可以講到part 3咁多,就好想再元番,起碼係我自己的玩具嚟的。以我依家係淘寶網買嘢瘋狂情度,都一定上網找啦!平過香港好多,我係香港到睇,一個舊款又無乜function的都要成六百大元,我依家只係三百幾元就得,仲可以寄埋返屋企,簡直係好到不得了!

IMG_0906.JPG 

IMG_0907.JPG

IMG_0909.JPG

IMG_0864.JPG 

豆漿機的好處就係幫我依d咁懶的人可以有好美味的豆漿飲,因為只需要晚上臨訓前浸落d黃豆,早上放入部機到十多分鐘後就有美味又熱的豆漿飲。今 日老公都飲咗一杯先返工,諗吓天氣再凍d時,可以暖吓個肚先返工!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()