close
搬咗嚟新屋後,我同卓希爸的大床由普通的雙人床變成Queen size的油壓床。諗住會夠用,因為以前係細屋時,卓希張床係拍住張大人床,所以係一張勁大的床,但係嚟到新屋後,佢要學習自己訓。由初初佢張床係我哋間房,到現在有自己的房。不過晚冕半夜一點幾都會走過嚟煩貢貢,總之就係要癡住我哋!
 
咁大床訓到幾多個人呢?答案係:四個!卓希爸、卓希媽+楊老二、仲有就係成晚都反嚟反去的卓希豬。由於近來天氣凍,而我同卓希一起共處一室幾晚,知道他的“富”被情況好鬼嚴重,而tun姐姐係咁凍的天氣半夜都無乜點起身(又好難怪佢,因為天氣真的好凍!)所以我批准卓希同我哋一齊訓,暖好多,又容易照顧佢。
 
哈!原來依隻豬仔真的好鐘意癡住我哋,係依兩個星期的共床情況下,佢可以訓到早上八點,係八點呀!對我同卓希爸嚟講,簡直係聖誕禮物的bonus。卓希爸今天表示,話怕卓希下星期返學時,訓到咁晏點算?我就唔怕,因為卓希豬訓得耐係因為有人氣係佢身邊,我哋一起身要返工後,佢就好快醒的。
 
如果第時俾我有機會整過張床,就有咁大整咁大(好似最大都係king size),因為我諗兩隻化骨龍都係鐘意癡我哋的,而有大d地方,大家都訓得舒服啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()