close
我哋兩公婆對食的要求都係好求其的人,未有卓希前,我比較“咀尖”,所以都要求自己煮飯有一定水準,如果唔係唔好煮好過。卓希爸就求其有兩碗飯落肚就可以了,我煮過咁耐飯,佢都無一餐話“好食”又或者“唔好食”。
 
之但係我家的工人姐姐煮飯真的無乜心意,成日煮嚟煮去都係嗰幾味,試過一星期煮兩次蒸排骨,食到我都忍唔住口要話佢。好啦!聖誕假期我無咁唔舒服,就成日教佢煮嘢食,教佢有唔同的配合的菜式。
 
點知今晚一返到屋企,見到飯枱的餸,又係蒸排骨?我今次真的忍忍忍忍唔住口,同佢講,乜屋企無其他餸咩?佢話有,咁我話點解又係蒸排骨?我食到好悶。
 
上星期六我已預告姐姐知,星期日去買餸前要佢睇咗個D煮餸書(我預備好的),然後去到佢負責攞,我負責俾錢,點知!點知!點知!又係咁,嬲到我面黑黑。
 
所以我要佢明天去同嫲嫲一齊買餸,點咗兩樣菜(我攰到C,仲要我用腦去諗,真的找C!)唉!再係咁落去,我要餐餐落街食先得啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()