close
昨晚天氣已經凍冰冰,我便誇下海口,跟卓希豬話今晚“打邊爐”。今早打給bu的同學仔,她話一定一定會幫我簽到名,所以今晚便大安旨意咁返屋企“打邊爐”。點知仲有五分鐘就收點名簿時,同學仔先打電話給我,話好塞車,返唔到bu。當時我已“嬲”,嬲佢已經第二次誇下海口話一定簽到,嬲自己咁懶,返去簽個名都唔去。我已經無咗兩次qouta啦,再係咁,臨生時點算?求人不如求己,下次點都自己返去簽個名先,仲俾卓希爸串我。因為之前幾次都係我幫同學仔簽名,但係到同學仔要幫我時就係一定唔成功。
 
今晚已經心情唔靚啦,卓希爸仲衰多口,話我成日一開口就“鬧人”。咁佢又唔諗下點解我會“鬧”,成日係咁縱個仔,令到個仔咁鬼難教。如果個仔唔聽佢話,又會係個仔面前到話“媽媽鬧的”,整到我個形象就係一定會“鬧”。你估我想的咩?我夠想好似其他女人咁小鳥依人,又溫柔,又賢淑,咁你都要同我配合先得架!所以佢一咁講後,我一句都無理到佢。“嬲”!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()