今日我返十二點,所以可以先送卓希返學,然後係德福嘆埋過早餐先返屋企。係我嘆緊早餐時,個煩租客x太太又打給我,佢話想係張租戶收據到加埋佢個名。咁我話,之但係張租約只有佢先生個名,咪連張租約都要改過?當時我已經醒,無即是答應她,話要問過agent龍小姐先。
 
但係x太都唔放過我,係咁講話要15號前整好然後唔知加個乜嘢印,我話都幫唔到佢幾多,第一、我哋第一次租屋出去,所以都係問吓專業的龍小姐先。第二、我今晚又要返夜,明晚又要返夜,最快都係週未先可以落到去地產到攪。哈!一講到依點,佢突然好好人咁話:「不如我放咗工後行過嚟你到,順便將d信交給你!」啍!上次我點解釋俾佢聽時,又話放咗工後都好攰,行唔到過嚟,又依樣又個樣,今次仲自動獻身話行過嚟?好彩我唔係三歲小朋友,我話都係要聽d專業意見先!跟著佢好無奈地收咗線!
 
佢急我唔急,又唔關我事,我猜她是急於向公司claim錢,不過d單真的無佢的名,咪claim唔到囉!點知又俾我猜仲!
 
我返到屋企,仲做咗好多私人嘢,臨出門口返工前先打給龍小姐。龍小姐第一句就話:「阿楊太,你唔使理佢,係佢自己疏忽。」初初我都唔明白,原來係唔可以的,因為當初佢哋租時,係打了“釐印”費,如果現在要加名的話,係要罰十倍的錢(即是成三千幾忟)。原來阿x太打給我之前已經打咗給龍小姐,龍小姐都同佢話要罰錢的,不過就會全數由佢哋自己出,因為事件不關我哋的事,係佢哋當初租屋企疏忽唔加埋個名上去。龍小姐話叫我唔好理,由得佢同x太交涉,我不知幾開心佢咁樣講,咁咪唔理佢啦!
 
點知黃昏崇拜後,我見到手提有一個miss call,係x太的電話號碼,仲係下午三點幾打給我的。之但係真的好忙,無時間去理。晚上返到屋企後,正預備要打日記時,便順便打給龍小姐,看看情況如何。原來龍小姐在早上和我傾過後已經打了給x太,我話佢下午都有打給我,龍小姐話一定係佢唔c心,叫我唔使理佢,由得佢自己攪“釐印”的嘢(如果佢真的想加名的話)!不過,我聽龍小姐的語氣,好似好想我哋唔好再租俾佢哋,依家我哋層樓可以租到成六千八,梗係啦,佢可以收佣麻!不過老二就快出世,我唔想用精神與時間係依d事情上,咪租多一年俾佢哋,之後睇吓點先啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()